Hogyan kell enni fogyni egészséges. Tartós fogyás az egészség jegyében: orvosok tippjei súlycsökkentéshez


Így időzítsd az étkezéseket, ha fogyni szeretnél

Írta: Váczy Anikó Megtaláltad a számodra megfelelő diétát, amely tele van egészséges fogásokkal? Azonban jobb, ha tudod, hogyha az étkezéseidben nincs rendszer, az is jelentősen gátolhatja a fogyást.

  1. 14 étel, mely segíti a fogyást
  2. 14 élelmiszer, ami segíthet a fogyásban | Diéta és Fitnesz
  3. Fogyni dps
  4. Legjobb zsírégető kiegészítő vágáshoz
  5. Fogyni in English
  6. Tartós fogyás az egészség jegyében: orvosok tippjei súlycsökkentéshez - Dívány
  7. Hogyan kell enni fogyni egészséges - 22 tipp fogyni vágyóknak

Tanuld meg az ajánlott napi ötszöri étkezés ritmusát, és meglátod, csak úgy olvadnak majd rólad a kilók! Reggeli: óra között A reggelit sokan a nagy rohanásban, vagy a gyorsabb fogyás reményében elfelejtik, azonban ez a legrosszabb, amit tehetnek. Reggel és között fogyasszunk magas fehérjetartalmú reggelit, mert ez segít elkerülni a zsírraktározást és a később fellépő éhségérzetet.

fogyhatsz szülés után

Azok, akik csak 10 óra után eszik meg az első falatokat, már nem érvényesülnek a reggelizés e nagyszerű hatásaiból. Időzítsd saját életmódodhoz a nap első étkezését: a legjobb, ha egészséges reggelidet ébredéstől számítva egy órán belül elfogyasztod.

14 étel, mely segíti a fogyást

Minél tovább halogatod a reggelit, annál kevésbé érvényesül a fehérje és a rost telítő hatása. Az éjszakai böjt után érdemes hamar feltölteni a szervezet glikogén raktárait egészséges szénhidrátokkal, mint amilyen a cukormentes zabkása, hogy gondoskodj a napindító energiáról.

Tízórai: reggeli után órával Bár a tízórai nem kötelező étkezés, főleg, ha a reggelid bőséges és telítő volt, illetve, ha azon szerencsések közé tartozol, akik későn, mondjuk 9 óra körül ébrednek.

hogyan lehet fogyni a köldök felett

A szervezetnek ugyanis, a bevitt tápláléktól függően, órán át tart az emésztés. Azonban, ha korán kelsz, és óra körül reggelizelcélszerű utána nem üresen hagyni a gyomrot egészen délig, hogy elkerüld az energia- és a vércukorszint jelentős csökkenését.

Noha sok helyen olvashatsz csodatévő villámdiétákról, melyek egy-két hét alatt öt-tíz kilót képesek levarázsolni rólad, ezeknek mégsem érdemes bedőlni. Ugyan a hirtelen kalória- és szénhidrátmegvonás miatt valóban gyorsan érhető el ezekkel a fogyás, ilyenkor a súlyveszteség legnagyobb része víz. Az étrend szélsőségessége miatt a diéta könnyen koplalásba csúszik át, így a végén már alig várod, hogy abbahagyhasd. Ha ez megtörténik, a visszatartott víz hamar újra felhalmozódik, és a leadott néhány kiló is visszajön - általában a túlevés és az anyagcsere-lassulás miatt kamatostul. Ha ehelyett inkább egészséges, tartható, végleges eredményeket szeretnél, akkor az idei nyárnak érdemes más módszerekkel nekivágni.

Köztes étkezésre nem kell túl sokat enni, elegendő egy közepes alma pár szem mandulával vagy darab cukormentes zabkeksz. Ebéd: óra között Te is azok közé tartoztál eddig, akik addig halogatták az ebédetameddig csak lehetett, hogy este kevésbé legyenek éhesek? Ne tedd, ugyanis egy tavalyi amerikai kutatás szerint ez egyáltalán nem jó taktika.

a szörfözés segíthet a fogyásban

Ne nyomd el a kínzó gyomorkorgást, vedd ki előbb az ebédidőd! Uzsonna: ebéd után órával Ahogy a tízórait célszerű pár órával reggeli után, úgy az uzsonnát pedig ebéd után órával fogyasztani.

A délutáni köztes étkezés remek módja annak, hogy elkerüljük az esti túlevést, így nem célszerű ezen spórolni a kalóriákkal.

1 hetes fogyókúra tiniknek

Érdekességként, azok, akik beiktattak egy étkezést ebéd és vacsora közé, jelentősen több zöldséget és gyümölcsöt ettek a nap folyamán, a kutatások alapján. Vacsora: óra között Téged is mindig érdekelt, hogy vajon hasznos-e az a tanács, hogy ne együnk este 6 után?

Nézzük, mire jutottak a kutatások.

Lehetséges- e két hét alatt lefogyni

Egy amerikai kutatás szerint, amikor a résztvevők 7 óra előtt abbahagyták az evést, átlagosan kalóriával fogyasztottak kevesebbet, mint amikor nem hogyan kell enni fogyni egészséges arra, mikor fogyasztják el a nap utolsó étkezését.

Ennek valószínűleg az a magyarázata, hogy az időkorlát miatt elkerülték a vacsora utáni nassolást, és nem maga az étkezés ideje az, ami számít.

Az alvás minőségét azonban jelentősen javítja, ha óra után már nem eszünk, és nem terheljük le szervezetünket az emésztéssel. Összegzés A rendszeres, ötszöri étkezés segítségével elkerülhetjük a túlevést, a szüntelen nassolást és az éhségrohamokat, felpörgethetjük az anyagcserét, illetve még az étkezési naplónk vezetését is jelentősen megkönnyíthetjük.

A fogyás és az étkezés szorosan összefügg. DIÉTA során ne zárja ki a húst az étrendből.

Fotó: RF.