Zsírégetés mind, Zsírégetés mind


Az aerob edzés és a zsírégetés Ha fogyni akarunk, akkor irány futni, igaz?

Az aerob edzés és a zsírégetés

Ebből a cikkből megtudod, hogy tényleg tudunk-e zsírt égetni edzés közben! Ha a fogyás és a zsírégetés a téma, akkor mindenkinek talán az első dolog, ami zsírégetés mind jut, a kardió edzés.

Már számtalan csodamódszert kipróbáltál, de az eredmények csak váratnak magukra? Úgy érzed állandó szélmalomharcot vívsz saját magaddal és a testeddel? A helyzet viszont az, hogy akkor valamit rosszul csinálsz, ugyanis az ideális fogyásnak csak néhány nagyon fontos szabálya van, de — és most jól figyelj — azokat tényleg mind be kell tartani!

Pontosabban: Ha fogyni szeretnél, menj futni! Ha kimegyünk tavasszal, nyáron a városba, a Margit-szigetre, stb.

Keress receptre vagy hozzávalóra

A helyzet viszont az, hogy a kép ennél kicsit bonyolultabb… Kezdésnek induljunk el a 0-ról: fekszünk az ágyunkban. Ha az ember nem mozog, csak fekszik, nem eszik, nem iszik, stb.

zsírégetés mind

Normális esetben ezt a szükségletet a szervezetünk zsírokból és szénhidrátokból fedezi. Vannak szövetek, amik elsődlegesen zsírt használnak pl.

  1. Hogyan lehet fogyni elfoglalt anyukák számára
  2. Nem csak fogyókúrás mítosz a zsírégető zóna

A vázizmainknak van glikogén raktára és képesek mind szénhidrátot, mind pedig zsírt égetni. Egy egészséges, edzett emberben, nyugalmi állapotban elsősorban zsírsavakat használnak az izmok. A valós értéket hogy a testünk milyen arányban használ szénhidrátokat és zsírokat az ún.

HASRÓL FOGYÁS - célzott zsírégetés

Ezt zsírégetés mind felállunk. Az állás kicsit több energiát éget — de az arány nem változik jelentősen. Elkezdünk sétálni — tovább nő az energiafelhasználás.

Nem csak fogyókúrás mítosz a zsírégető zóna Origo Az egyik elmélet az úgynevezett zsírégető zónát helyezi a fókuszba, amelynek a maximális pulzus százaléka közötti pulzustartományt nevezzük. A kutatók legújabb tanulmányukban most ezt a fitnesz mítoszt vizsgálták. Számos tényezőtől függ A tudósok elsőként az anyagcserét vetették alaposabb vizsgálat alá.

Egyre gyorsítjuk a tempót, egy laza kocogásig. Mi történik?

zsírégetés mind

Ahogy nő az energiaszükséglet, úgy fokozódnak az energiatermelő folyamatok. A fokozott energiatermeléshez alkalmazkodva megnő az oxigénszükséglet — ezért emelkedik a pulzus és a légzési frekvencia. Mit jelent ez?

zsírégetés mind

Azt, hogy itt égeti el a legtöbb zsírt a szervezetünk. Ha az intenzitást tovább növeljük, akkor a szervezet átáll a szénhidrátok aerob lebontására. Hogy miért?

zsírégetés mind

Ahogy tovább növeljük a terhelést, egyre kevesebb zsírt égetünk és egyre több szénhidrátot arányaibanmajd elérünk egy pontot, ahol már a szervezet oxigénszállító képessége is elégtelen lesz a szénhidrátok aerob lebontásának fedezéséhez.

Ennél a pontnál elkezdődik a szénhidrátok anaerob lebontása és a tejsavképződés.

5+1 aranyszabály: avagy az ideális fogyás alappillérei | Zsírégetés Harcosai

Idővel a szervezet tejsav elszállító képességét meghaladja a tejsav termelődésének a mennyisége — és a teljesítményünk rohamos csökkenésbe kezd.

Rendben — mit tanulhatunk ebből a hosszú és kimerítő leírásból?

zsírégetés mind

A legtöbb ember csak kimegy, elkezd futni, kihajtja magát, leizzad, liheg, égnek a lábai — és azt hiszi, hogy most rengeteg zsírt égetett. Sajnos nem ez a helyzet. A ténylegesen aerob edzés intenzitása igen alacsony — és ennek megfelelően nem a leghatékonyabb módszer a zsírégetésreha az idő:eredmény arányt nézzük.