Bowflex fogyáshoz


Ezeket otthon, szabad ég alatt vagy konditeremben egyaránt végezhetjük. Ha otthon szeretünk edzeni, akkor vehetünk magunknak egy, az igényeinket maximálisan kiszolgáló szobabiciklit vagy futópadot.

Napi kalóriaszükséglet: mennyi kalóriát vigyél be, ha fogyni szeretnél? Az első dolog, amit ki kell számolnunk, ha fogyás, súlytartás vagy tömegelés a célunk: a napi kalóriaszükségletünk. A kiszámítása igen egyszerű, csak kell hozzá a magasságunk, súlyunk, életkorunk és a napi aktivitásunk, majd ebből tudunk végül kiszámolni egy megközelítő értéket. Valójában már számolgatásra sincs szükség, hiszen rengeteg kalkulátor áll rendelkezésünkre, ami elvégzi ezt helyettünk. Íme egy: Ha kipróbáltad a kalkulátort, akkor már Te is tisztában vagy azzal, hogy mennyi kalóriára van szükséged egy nap, de nézzük meg ezt egy kicsit részletesebben is!

Ezeknek nagy előnye, hogy a gépek precízen követik az edzéseinek eredményeit és a rossz idő sem akadályozhat meg minket a sportolásban. Diétázással a hatékonyabb fogyásért A sikeres fogyás alapja az aerob edzések kombinálása a megfelelő táplálkozással.

bowflex fogyáshoz

A diétával való kombinálás akár meg is duplázhatja a fogyás eredményességét. Nagyon figyeljünk azonban oda a mértékre, mert a koplalás egyáltalán nem bowflex fogyáshoz, ezzel az anyagcserénket is jelentős mértékben lecsökkentjük.

bowflex fogyáshoz

Olyan diétát válasszunk, ami az edzéshez szükséges tápanyagokat és vitaminokat biztosítja a szervezetünk számára. Fogyás és megőrzés vízzel! Az optimális étrendünk kialakításán túl fektessünk nagy hangsúlyt a bowflex fogyáshoz mennyiségű folyadék, elsősorban víz bevitelére.

bowflex fogyáshoz

Az ideális napi folyadékbevitel annak függvényében változik, hogy mekkora a testsúlyunk. Szakmai ajánlások alapján 10 testsúlykilogrammonként 4 dl folyadék ajánlott naponta ezzel számolva egy 80 kg-os ember esetén 3,2 liter. Kicsit meglepő lehet ez az állítás, de a vízfogyasztás nagyban segíti a fogyást.

bowflex fogyáshoz

Sokan sajnos attól félnek, hogy a felhalmozódó víz okozza a kövérséget, de ez téves feltételezés. A víz ugyanis a zsírvesztés egyik legfontosabb katalizátora.

bowflex fogyáshoz

Azért fontos eleme az elfogyasztott víz a fogyásnak, mivel az étvágyunk csökkentésén túl segíti a szervezetünket a méreganyagok és a zsír eltávolításában, sőt még az izomtónusaink megőrzésében is támogat minket. Az elért súly megtartása A legtöbb embernek nem is a fogyással, hanem a leadott súly megtartásával van gondja.

Hogy a koplalás nem kifizetődő, azt már említettük, hiszen így az anyagcserénket is jelentős mértékben lecsökkentjük és huzamosabb ideig nem is fenntartható egészségkárosodás nélkül.

bowflex fogyáshoz

A folyamatos időszakos fogyókúra sem jó megoldás, mert a testsúlyunk le és fel liftezése sem egészséges. Annak érdekében, hogy ne szedjünk vissza felesleges zsírt, érdemes átalakítanunk az étkezési szokásainkat és továbbra is folyamatosan sportolnunk. Lássunk néhány praktikát, ami támogathatja az ideális súlyunk megtartását: Naponta többszöri étkezés Érdemes naponta többször, akár alkalommal is étkeznünk kisebb adagokban fogyasztva az ételt.

A reggeli fontos! Reggelizzünk a felkelést követő egy órán belül, mert ezzel felpörgetjük az anyagcserénket a nyugalmi állapotból. Fogyasszunk reggel alacsony glikémiás indexű, illetve rostban gazdag ételeket: retek.

Egy belső nézd a Bowflex Revolution XP Home Gym-et by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Ha gondolkodik az otthoni tornaterem felszerelésérőlképzelet olyan nagyméretű gépekre, amelyek több tonna helyet foglalnak el és korlátozott számú gyakorlatot kínálnak. Adja meg a Bowflex Revolution XP-et, amely a fülébe helyezi a hagyományos otthoni tornatermet. Rendkívül jó minőségű, kiváló minőségű gépet kínál az űrgörcsös házimozi számára. Ez a kis gép egy csodálatos 90 gyakorlatot kínál az egész test számára, végtelen variációk és kiegészítők mellett.