Tömeg rutin a zsírégetésre, Az idősek súlycsökkenésének következményei


tömeg rutin a zsírégetésre

Még viszonylag lassú tempó mellett is kedvező hatással lehet számolni. Ráadásul egy 60 percen túli futásnál az anyagcsere folyamatok már az ötszörösére nőnek.

tömeg rutin a zsírégetésre

Intenzitás növelése Az intenzív edzések sok kalóriát fogyasztanak, még akkor is, ha nem tartanak sokáig. Sok futó könnyű vagy legfeljebb közepes iramú edzéseket végez, ami mérsékelt erőfeszítést jelent a szervezet számára és egy ponton túl nem segíti a súlycsökkentés fokozását.

Top 10 Izomnövelô Gyakorlat • Miket csináljak kezdôként • TÖMEGNÖVELÉS • TESTÉPÍTÉS

Az intenzív edzések — például intervallumos vagy résztávos futás - kulcsa az, hogy a gyors szakaszokat tényleg erősen kell megfutni ahhoz, hogy kellően hatékonyak legyenek, majd elegendő pihenőt kell tartani, hogy azt követően ismét el tudd érni a szükséges tempót. Ügyelj arra, hogy legyen legalább hetente egy kemény edzésed, nem kell hosszú szakaszokat tempósan futni, ám, amit gyorsan futsz, azt viszont vedd komolyan.

Olvasd el ezt is!

tömeg rutin a zsírégetésre

A gyorsító edzések előnyei - A jobb időeredmény csak egy a sok pozitívum közül! Gyakoriság növelése Milyen gyakran futsz hetente? Azaz igazság, hogy heti futás az intenzív fogyás szempontjából kevés, ráadásul következetes edzésmunkára sem elegendő.

Ha gyakrabban futsz, gyakrabban tömeg rutin a zsírégetésre a pulzusszámot, ezzel is serkentve az anyagcsere-aktivitást, növelve a naponta elégetett kalóriák számát.

tömeg rutin a zsírégetésre

A fokozott, de jól felépített edzésmunkával jobban megelőzhetőek a sérülések, gyorsabb futóvá válhatsz és az állóképességed is jobb lesz. A cél az ideális testsúly elérése és semmiképpen az ideális alatti, a túl vékony alkat hajlamosít a sérülésekre, túlzott izomtömegvesztés esetén az edzések minősége is romlik.

tömeg rutin a zsírégetésre

Ha képes vagy elérni az egészséges testsúlyt, olyan előnyökre számíthatsz futóként, mint gyorsabbá válás, kevesebb sérülés és jobb teljesítőképesség. Viszont, ha jelentős túlsúlyod van, akkor ne futással kezdj, hanem tempós gyaloglással, míg el nem éred azt a súlyt, amivel már futhatsz. Erről a témáról bővebben itt olvashatsz: Olvasd el ezt is!

tömeg rutin a zsírégetésre

Ezeken kívül persze a pihentető alvás, a megfelelő mennyiségű folyadékfogyasztás és a táplálkozás is kulcsontosságú, ha fogyni szeretnél.